logo Comenius

Projekt vznikl za podpory Národní agentury pro evropské vzdělávací programy

Partnerské školy : 

  • Střední průmyslová škola stavební a Obchodní akademie Kladno
  • Liceo ginnasio „G.Siotto Pintor“ - Cagliari, Itálie (Sardinie)
  • Konya Eregli Lisesi - Turecko

Obsah projektu

  • Studium vlivu reklamy a médií na hodnotové preference mladých lidí.
  • Výměna informací mezi partnerskými školami.
  • Tvorba textů, prezentací a vzdělávacího pásma.
  • Veřejné prezentace a návštěvy škol.

Zpracovávaná témata

  • Kritický popis reklamních strategií.
  • Přehled světa médií.
  • Podíl médií na rozvoji psychosomatických onemocnění.
  • Pozitivní rozměr reklamy.

Aktivity v roce 2008-2009

  • Vznik pracovních týmů /5 pedagogů a 90 studentů/.
  • Výběr témat a začátek práce.
  • Setkání učitelů v Cagliari /diskuze o školských systémech partnerských zemí, výměna informací o práci na projektech, plánování dalších aktivit/.
  • Prezentace projektů.
  • Setkání žáků v Kladně /prezentace,seminář k tvorbě projektů, kulturní a společenské aktivity. 
  • Setkání v Konyi /prezentace, společné výtvarničení, přijetí na škole, cestování/.
  • Pořádání seminářů pro studenty naší školy.
  • Závěrečné setkání v Cagliari /prezentace konečných verzí projektů, oficiální zakončení.

© 2016 Střední průmyslová škola stavební a Obchodní akademie Kladno, Cyrila Boudy 2954